//Forever Imperfect
Rindu Kalian ..

Sabtu, 14 Julai 2012 @ 8:24 PTG | 0 Comment [s]

hai semua .. ieka harap korang sihat yer .. dah lama seyh tak update blog nihh kan , macam mana nk update , lappy kat rumah rosak lha , tuhh yang susah sikit nak update , nihh pun update kat tempat kerja kakak ieka . hihihi . Insyaallah raya tahun nihh dapat balik kampung , kalau tempat dialisis kat teluk intan ada kosong untuk abah ieka , dapat balik , kalau tak ada kosong , tak balik lha nampaknya .. lagi berapa hari saja kan dah nak puasa , tak sabar rasa nya . sampai sini saja lha yang mampu ieka tulis , ieka harap korang sihat sejahtera yer . bye .


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


hye peeps ! welcome to my blog , hope you can leave you footstep on my shoutbox . thanks you :D
fb I // fb II // twitter


Navigations!

Diary About Loves Site


Let's Talk!


please drop nice word here
leave your link please !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Jujue Lyana

Best View at GOOGLE CHROME!