//Forever Imperfect
Rindu ..

Jumaat, 19 Ogos 2011 @ 2:37 PG | 0 Comment [s]


sihat ke tuhh .. lama ieka tak update blog .. kan kan kan .. rindu kt ieka tak ?? ceh wah (perasan) .. hihihi .. nak story apa yer .. lagi berapa minggu saja kut nak raya kan .. tak sabar seyh .. tahun ni baju raya warna brown .. satu family sedondon .. cantik sgtsgtsgtsgt .. sekarang pun ibu tengah buat kuih raya .. maybe tahun ni buat kuih sikit saja kut (jakon) .. hihihi .. nanti raya datang rumah k .. terutama sekali kawan-II ieka lha kan .. siapa rasa-II nya kawan-II ieka .. datang rumah k masa raya nanti .. sekarang dah besar tak boleh dapat duit raya lagi .. siapa puasa tak penuh .. tak boleh raya .. hihihi .. (macam lah ieka nihh penuh sangat kan) .. k lah ieka tak ada story lha mahu cerita lagi nihh .. nanti ieka update blog lagi okey ..
^__^


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


hye peeps ! welcome to my blog , hope you can leave you footstep on my shoutbox . thanks you :D
fb I // fb II // twitter


Navigations!

Diary About Loves Site


Let's Talk!


please drop nice word here
leave your link please !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Jujue Lyana

Best View at GOOGLE CHROME!