//Forever Imperfect
Supercouzin .. ^_^

Rabu, 31 Ogos 2011 @ 4:35 PG | 0 Comment [s]

okey , nihh pic couzin-II ieka . tengok-II lha yer . semoga bergembira . :)


dah tengok couzin ieka yang paling TERcinta nihh kan .. ieka rindu gila dengan dorang nihh tau .. apa awak cakap , tak tanya pun ?? tak tanya sudah lha , sibuk saja .. hihihi .. jumpa tadi macam tak puas saja .. nak jumpa korang lagi .. masa korang balik tadi .. macam nak nangis tahu tak ??
macam tak nak bagi korang balik saja tadi .. tapi korang bagi semangat kat ieka supaya jangan nangis ..
(poyo kan ayat ieka nihh) hihihi .. mana tak nangis nya .. korang lha couzin ieka yang paling ieka sayang sekali .. tahu x ?? tapi kan ieka rindu sgtsgtsgt kat dorang yang kat atas nihh :
NUR HAZIQAH BINTI AZMAN(EYKAA MELL)
&
SYAZA AZYAN BINTI AZMAN(SYAZA'S AZMAN)
^__^


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


hye peeps ! welcome to my blog , hope you can leave you footstep on my shoutbox . thanks you :D
fb I // fb II // twitter


Navigations!

Diary About Loves Site


Let's Talk!


please drop nice word here
leave your link please !


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Jujue Lyana

Best View at GOOGLE CHROME!